tmf Liliom Leonce si Lena Casa O scrisoare pierduta papagalita gaitele vaniusa 8 Femei 3surori-baner acasalatata-baner indoiala-baner jacques-baner jocul-baner platonov-baner suntrack-baner Demonstratia Nerantula Printul nefericit Printul nefericit Badaranii Viata nu te intreaba

tmf

Liliom

Leonce si Lena

Casa

O scrisoare pierduta

papagalita

gaitele

vaniusa

8 Femei

3surori-baner

acasalatata-baner

indoiala-baner

jacques-baner

jocul-baner

platonov-baner

suntrack-baner

Demonstratia

Nerantula

Printul nefericit

Printul nefericit

Badaranii

Viata nu te intreaba

În prima zi de Festival, Mai întâi te naşti, un excelent spectacol semnat de Radu Afrim, Casa de Cultură a Tineretului, Miercuri, 2 oct. ora 20.30

MAI ÎNTÂI TE NAȘTI 1

 

La MARGINE, acolo veţi ajunge, dacă porniţi pe drumul deschis de Radu Afrim, odată cu venirea pe lume a spectacolului de la Sf. Gheorghe. Numai cu trupa lui Andrei Mureşanu, aflată mai mult ca niciodată la MARGINE / LIMITĂ, acest regizor putea construi o lume a fiinţelor umile care trăiesc ca şi cum ar fi centrul universului. Spune-mi cu cine eşti vecin ca să-ţi spun pentru ce te-ai născut. Cele şapte personaje dinMai întâi te naştisunt toate vecine cu stelele căzătoare ce zboară pe la urechile lor şi par a fi venit pe lume doar pentru a ne spune poveşti ciudate despre VECINĂTATE. Vecinătatea cu iubirea, care le poate ieşi oricînd în întîmpinare, în valuri-valuri, şi uite aşa te poţi naşte pentru a gusta din farmecul discret al dragostei printre boscheţi. Vecinătatea cu boala, care şchiopătează, micşorează, însingurează, filozofează. Vecinătatea cu viaţa, care se cere trăită, pur şi simplu, mai ales atunci cînd te îmbolnăveşti de iubire şi descoperi că te afli în toiul procesului de dispariţie.

E greu să faci comedie cu personaje care se mişcă în vecinătatea unor teme ce sună destul de grav, dar Radu Afrim a mizat tocmai pe substanţa paradoxală a comicului din scriitura danezei Line Knutzon. Fiinţe lirice, personajele din
Mai întâi te naştisunt un amestec ciudat între candoare şi neobrăzare, defulare şi înfrînare, duioşie şi nebunie, melancolie şi veselie, înţelepciune şi imperfecţiune. Mai ales între înţelepciune şi imperfecţiune. Deşi pline de handicapuri, toate aceste stranii apariţii slobozesc fiecare cîte un adevăr răvăşitor despre misterele vecinătăţii lor. Mai rămîne de spus doar că toate poveştile ciudate despre vecinătate se derulează ca secvenţele unui trăsnit film suprarealist, aşadar, cuMai întâi te naşti, discursul artistic al lui Radu Afrim a ajuns periculos de mult în vecinătate, în vecinătatea cinematografiei.

http://www.sensotv.ro/arte/Spectacole-2810/mai-intai-te-nasti-fnt-2011#/0

Spectacolul a fost prezentat în mai multe festivaluri naționale și internaționale, printre care și cel de la Plymouth, U.K!

PARCUL – Spectacolul Teatrului Masca, Avanpremieră la Brăila Miercuri 2 octombrie, Sala Mare, ora 18.00

Parcul

Fiecare capitală are, între emblemele sale un parc, în imaginea căruia se adună tot ceea ce este frumos, adevărat, liniştitor în viaţa locuitorilor săi.  Un parc înseamnă pomi, iarbă, flori, păsări şi oameni ca într-o uriaşă arcă a lui Noe, care călătoreşte pe apele nestatornice şi ticăloase ale vieţii către destinul adormit al nopţii. Un parc este însă, mai mult decat orice, sufletul unei comunităţi, locul în care liniştea nu se cumpără ci, ca într-o ideală societate se poate lua cu toptanul şi este destulă şi mereu pentru toată lumea.Parcul este sufletul generos al unei naţii. Bucureştii au Cişmigiul şi îl vor avea pentru totdeauna.

Spectacolul nostru încearcă să pătrundă in inima acestei oaze fără pereche şi aduce la un loc imagini vii ale unor epoci care s-au scurs peste el, peste noi toţi, şi, ca într-un uriaş şi fantastic bal, coexistă şi definesc splendida construcţie care este sufletul românesc. Dacă veţi vedea PARCUL veţi înţelege poate de ce România se încăpăţânează să existe ca o grădină a Maicii Domnului, căci PARCUL este chiar mai mult decat un spectacol, este o fereastră deschisă către viitor. Puteţi fi liniştiţi şi, în măsura posibilului chiar fericiţi: România, acest extraordinar PARC în inima tuturor tulburărilor şi răutăţilor de neimaginat ale  lumii va dăinui. În PARCUL nostru fanfara va cânta mereu Valurile Dunării şi noi vom dansa şi vom muri şi vom reinvia pentru a dansa mai departe, aşa cum dansam încă de pe vremea în care AICI se plămădeau marile mituri ale omenirii, în care, chiar dacă numai noi cei care dansăm mai credem nu înseamnă că nu sunt adevărate, nu înseamnă că nu s-au petrecut, nu înseamnă ca nu sunt ale noastre.

Pe planeta Pământ, atât de frumoasă şi de albastră şi atât de pierdută în nesfârşitul cerurilor, există un locuşor cât o boabă de mac în care dansează frenetic toate speranţele noastre. Dacă veţi vedea PARCUL, puteţi muri liniştiţi, nimeni AICI nu a trăit degeaba!

Spectacol eveniment în aer liber la Zile şi Nopţi de Teatru la Brăila

O noapte furtunoasa Masca

 

O NOAPTE FURTUNOASĂ de I.L. Caragiale, Joi 3 octombrie, ora 16.30, Esplanadă

Teatrul Masca, înfiinţat în 24 mai 1990, este singurul teatru de gest, pantomimăşi expresie corporală din România. Având o trupă tânără de actori profesionişti, Teatrul Masca este condus de actorul şi regizorul Mihai Mălaimare, doctor în teoria teatrului, absolvent al Universităţii de Artă Teatralăşi Cinematografică Bucureşti, secţiile actorie şi regie de teatru, elev al lui Jean Lecoq, laureat a numeroase festivaluri, atât în ţară, cât şi peste hotare.
În cei 20 ani de la înfiinţare Teatrul Masca şi-a căpătat o reputaţie prestigioasă atât în ţară, cât şi în multele turnee peste hotare, Franţa, Germania, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, USA, Luxemburg, Belgia,Bulgaria, Danemarca, Turcia, Albania, Macedonia.O lume pe care o știam apusă, învie sub ochii noştri, etalându-și sentimentele puternice de iubire și de ură, trăiri intense ce se ivesc uşor, uşor, pe măsură ce se desfășoară reprezentația, de sub albul imaculat al unor, în fond, inocente statui de marmură.

Joi 3 Octombrie, ora 16.30 pe Esplanadă, o piesă clasică din dramaturgia românească va fi transpusă, ALTFEL, de către actorii Teatrului Masca. Opera lui I. L. Caragiale, O NOAPTE FURTUNOASĂ, este adusă în scenă prin tehnica statuilor vivante. 

În atenţia iubitorilor de cultură

tmbbogdan tache

Orice festival care se respectă are şi o secţiune teoretică importantă care dă o statură, credibilitate şi rigoare valorică şi teoretică a selecţiei.
Ca atare transmitem calendarul acţiunilor prevăzute în secţiunea teoretică şi sperăm din suflet să ne fiţi alături la aceste dezbateri care aprofundează fenomenul teatral în prezenţa unor mari profesionişti ai scenei şi ai cărţii de teatru.
Întrucât numărul de locuri disponibile pentru foaierul mare al teatrului este limitat, aşteptăm confirmări de la dumneavoastră privitoare la participarea la aceste acţiuni, pentru a vă rezerva locurile.
Adresa pe care ne puteti gasi este pagina de Facebook şi la agenţia teatrului începând de maine 26 septembrie, orele 11:00.
Secţiunea Teoretică
Vineri 4 octombrie
Teatrul Maria Filotti – Foaierul Mare – ora 16.00
Istoria unui spectacol: Chira Chiralina – 1996, în evocarea emoţionantă a realizatoarei lui, regizoarea Cătălina Buzoianu. Un comentariu subiectiv şi sentimental la 17 ani de la premieră. Vor fi prezentate şi comentate fragmente video din spectacol.
Teatrul Maria Filotti Brăila – Foaierul Mare - Ora 17.15
Lansarea oficială a filmului documentar Continuitate, regia şi scenariul Anca Cismaru, film realizat în colaborare cu Centrul de Creaţie Brăila.
Sâmbătă 5 octombrie
Teatrul Maria Filotti - Foaierul Mare - ora 16.00
Scriitori, Editori şi lansare de carte:
Editura Nemira - De la Manager la Dramaturg: Valentin Nicolau
Fundaţia Camil Petrescu: Lansare editorială a volumului Avram Goldfaden şi teatrul ca identitate de drd. Anca Mocanu. Prezintă autoarea, ce va oferi şi autograf.
Duminică 6 octombrie
Teatrul Maria Filotti Brăila – Foaierul Mare ora 15.30
Masă rotundă: Fănuş Neagu, Fragmente de eternitate
Participă:
- Mihai Ispirescu, dramaturg, Preşedintele Fundaţiei Culturale Moftul Român
- Anita Neagu, fiica scriitorului
- Lucian Chişu, Directorul Muzeului Literaturii Române, critic literar
- Ada Vertan, producător
- Profesor Viorel Mortu
- Profesor Adrian Simion
- Profesor Vasile Zbarcea
- Moderator Lucian Sabados
Vor fi prezentate materiale audio şi video inedite, legate de personalitatea scriitorului Fănuş Neagu şi va fi lansat volumul Jurnal cu faţă ascunsă de Fănuş Neagu, Editura Muzeul Literaturii Române
Notă foarte importantă pentru public: la finalul primelor patru zile de festival, organizatorii invită pe spectatorii cei mai fideli la Dezbaterile festivalului, discuţii neconvenţionale între specialişti şi spectatori, în prezenţa realizatorilor acestora.
Programul dezbaterilor va fi urmatorul
Miercuri 2 octombrie
Casa de Cultură a Tineretului (Foaierul Mare) ora 22.30
Joi 3 octombrie
Casa de Cultură a Tineretului (Foaierul mare) ora 21.30
Vineri 4 octombrie
Teatrul Maria Filotti Brăila - Holul Monumental, parter ora 22.30
Sâmbătă 5 octombrie
Teatrul Maria Filotti Brăila - Holul Monumental, parter ora 21.30
Moderatorii dezbaterilor: Profesor Viorel Mortu, Profesor Adrian Simion, Lucian Sabados, Directorul Teatrului Maria Filotti şi Unic Selecţioner al Festivalului.

Festival cu parfum de Dunăre

În mod firesc şi organic, pentru un brăilean născut, crescut şi „sfinţit” de spiritul locurilor, metafora Dunării ca simbol de creativitate şi sensibilitate, pare şi chiar lucian sabados 2este oarecum tocită.

Pentru mine însă, ploieştean de origine, tânjind în mod simbolic după Dunăre sau mare, prezenţa în fruntea unei entităţi culturale atât de reprezentativă pentru teatrul românesc este una care obligă dar şi seduce. Maria Filotti este nu numai o clădire emblematică, ci şi un adevărat focar de spiritualitate, ce coagulează energii, sensibilităţi şi creativitate, atât a celor de pe scenă cât şi a celor din sală.

Există la Brăila un tip de sensibilitate specială care legitimează apariţia în lumea literelor sau a spectacolului a unui Fănuş Neagu, Panait Istrati, Mihail Sebastian dar şi a doamnei Cătălina Buzoianu, Johnny Raducanu sau Nicu Alifantis.

Acest numitor comun, imposibil de definit semantic a intrat şi în gena Festivalului Zile si Nopţi de Teatru la Brăila, începând cu prima sa ediţie. Am fost martor la primele trei ediţii şi fragmentar la celelalte patru în calitate de invitat şi pot depune mărturie asupra unui tipar special de format festivalier şi mai ales de relaţie cu spectatorii. Tot Dunărea “este de vină”, în spaţii largi, bordate de fluvii şi cu împrejurimi de legendă, spiritul devine liber, asocierile se fac în mod aleatoriu, conexiunile spirituale se realizează într-un mod misterios, prieteniile se încheagă şi se dezleagă cu o mecanică particulară. Toate cele de mai sus par nişte alegaţii profund sincere şi poate dezordonate şi nu e de mirare, pentru că la Brăila sinapsele se fac sub guvernarea unor legi specifice mai curând poeziei şi reveriei. Ediţia a VIII a a acestui festival, pentru un nou director, desigur că reprezintă o miză culturală foarte importantă, cu atât mai mult cu cât, acesta este şi selecţionerul unic. Răspunderea creşte într-o progresie geometrică, devenind un fapt cultural complex. Tema ediţiei Mari autori. Mari regizori, ridică şi mai mult ştacheta artistică, astfel că, invitarea unor regizori precum Radu Afrim, Victor Ioan Frunză, Mihai Mănuţiu, Vlad Massaci, Mihai Mălaimare, Cristi Juncu sau Felix Alexa devine un fapt firesc şi o opţiune logică. Şi la nivelul companiilor invitate selecţia îşi propune abordarea excelenţei în teatru, astel că, entităţi teatrale precum Teatrul Bulandra, Teatrul Odeon, Teatrul Nottara, Teatrul de Comedie, Teatrul ACT, Teatrul Masca, Teatrul Andrei Mureşanu Sf. Gheorghe, Teatrul Fani Tardini din Galaţi, Teatrul Municipal Turda şi bineînţeles, Maria Filotti din Brăila, se conjugă într-un mod firesc, pentru a celebra sărbătoarea în teatru. Un festival care se respectă propune spaţii de joc diferite, formule scenice diverse, originale, provocatoare. Sala Mare şi Sala Studio de la Maria Filotti ca şi cocheta Sală a Casei de Cultură a Tineretului, împreună cu spaţii de joc in pleinair, pentru două producţii ale Teatrului Masca, compun o geografie teatrală complexă. Nu pot încheia aceste câteva rânduri fără a menţiona secţiunea teoretică care prin conferinţe, lansări de carte şi mai ales dezbateri între realizatori şi public, încearcă să dea osatura şi coloana vertebrală a întâlnirii oamenilor de teatru. În final trebuie Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului, în sensul că această sărbătoare este susţinută financiar şi organizatoric de către Primăria Municipiului Brăila, Consiliul Local Braila şi Teatrul Maria Filotti. Aşadar, doamnelor şi domnilor, între 2 şi 6 octombrie, Capitala Teatrului Românesc se mută la Brăila.

LUCIAN SABADOS

Unic selecţioner şi Director al Festivalului

Interviu cu Eugen Jebeleanu, actor şi coregraf în Omul pernă

Teatrul Maria Filotti: Cum a contribuit Omul Pernă la dezvolarea ta?                                                                   poza eugen

Eugen Jebeleanu: Omul Pernă a contribuit la dezvoltarea mea, fiind singurul spectacol pe care îl joc deja de 5 ani. Asta îmi permite ca actor să mă iau ca propriu reper al evoluţiei mele, Omul Pernă devenind astfel un fel de control medical în teatru, ca să văd unde mă situez în raport cu timpul care trece şi informaţia sau emoţiile acumulate.

TMF: Ce a însemnat întalnirea cu Radu Afrim din anul 2 de facultate?

EJ: Întâlnirea cu Radu Afrim marchează una dintre cele mai împlinite etape din studenţia mea, poate chiar cea mai interesantă. Ce pot să zic mai mult decât că eu am terminat actorie la şcoala lui Afrim...

TMF: Frumos la Brăila?

EJ: Brăila este oraşul în care mă simt foarte aproape de sufletul oamenilor. În special de cel al echipei de actori. Un oraş misterios şi un spaţiu propice creaţiei şi trezirii simţurilor.

TMF: Cum a venit ideea Companiei 28?

EJ: Compania 28 s-a născut în urma unei alte întalniri şi începutul unei noi etape din viaţa mea. S-a întâmplat la Londra în 2009 când împreună cu actorul/regizorul Yann Verburgh am decis să punem bazele unei companiii teatrale româno-franceze. Iată că la trei ani de la înfiinţare, avem în stagiunea 2013-2014 trei spectacole care se joacă în Bucureşti, unul în Timişoara şi încă 2 la Paris. Deci s-a născut dintr-o necesitate cred şi un strigăt al oamenilor din generaţia noastră spre a ne uni şi a propune un gen de teatru de atitudine şi implicare.

TMF: Paris? Cum? De ce? De când?

EJ: Paris-Bucureşti de 3 ani. Am tot călătorit între aceste două oraşe. Acum însă încep un Master de Regie şi Dramaturgie la Universitatea Paris X Nanterre ceea ce mă obligă să stau în următorii 2 ani mai mult pe teritoriul francez. Evident, pentru a reveni aici apoi, cu o altă încărcătură.

Eugen Jebelanu împreuna cu Yann Verburgh sunt directorii artistici ai Companiei 28, o companie a carei activitaţi a început în anul 2010 cu sprijinul Institutului Cultural Român din Paris. Printre spectacolele realizate se numără „CANIN FéLIN”, „ISADORA expoziţie teatrală”, „Fictiuni mici de Romania”, „dontcrybaby” sau „ALB (white dress code). Eugen Jebeleanu este regizor, actor şi coregraf în prezent stabilit la Paris unde face un Master în Regie.

Un nou început. O nouă şansă

                Poate părea prezumţios şi usor patetic titlul, dar este numai o aparenţă. Teatrul este un organism viu, complex, capricios și totuși cu o dinamică și funcţionabilitate Lucian Sabados
concretă. Ne aflăm în plin paradox pe care îl putem folosi în favoarea noastră.

                O trupă teatrală, așa cum este cea de la Maria Filotti, se coagulează, în general, în ani lungi printr-un proces complicat, fără reţete prestabilite. El se şi poate strica ușor, mecanismul, printr-o folosire greşită, neîndemânatică, întâmplătoare şi fără discernământ.

                Efectele acestor disfuncţii pot fi copleşitoare şi chiar ireversibile. Acest pericol fiind direct proporţional cu perioada de timp în care mecanismul artistic este supus hazardului şi lipsei de pricepere.

                Întregul enunţ anterior se referă la o realitate virtuală şi, în nici un caz, explicit sau nu la talentatul colectiv actoricesc brăilean. Este ca o fabulă cu o morală extrem de periculoasă şi care trebuie să ne pună în gardă faţă de lipsa de consideraţie de tandreţe și de motivaţie faţă de actori.

                Şi la Brăila s-a întâmplat ca şi în orice colectiv teatral profesionist să se “gripeze” uşor mecanismul (precizarea cauzelor în acest context chiar nu mai este presantă) şi, tocmai de aceea pentru un nou manager care apreciază şi iubeşte acest colectiv şi această comunitate, miza, provocarea dar şi riscurile sunt foarte importante.

                Au trecut deja două luni și ceva de când am început documentarea minuţioasă asupra potenţialului artistic dar şi tehnic, administrativ şi de management într-o “lungă vară fierbinte”, o perioadă nu numai necesară ci şi privilegiată prin aprofundarea unor realităţi şi a unui specific al zonei şi al oamenilor ce o locuiesc. Figuri de un pitoresc dar  şi de o profunzime specială, oameni extrem de cultivaţi, însă mult prea modeşti, o zonă în care pulsează spiritul şi metafora unui Panait Istrati şi Fănuș Neagu, dar şi dulcea melancolie  şi profunda poezie a lui Mihail Sebastian.

                Oameni, locuri, obiceiuri, numai în aparenţă diferite de ceilalţi români și mai ales Oameni Liberi (se simte magnetismul și vocaţia bălţilor lui Terente), care au timp pentru propriul suflet şi spirit ce se inventează şi reinventează într-un frenetic pariu cu derizoriul şi banalul.

                O comunitate cosmopolită care iubeşte, de multe ori cu pasiune, teatrul, un public exigent care nu poate fi păcălit şi nici ademenit de jocuri facile ale spiritului, aşa că, nici teatrul brăilean cu o impresionantă istorie şi pondere spirituală în patrimoniul teatral românesc nu poate să iasă din această paradigmă spirituală.

                Spuneam mai sus despre lipsa unor reţete prestabilite în pariul cu excelenţa în teatru şi în cultură. Şi totuşi valoarea intrinsecă a trupei, continua motivare  şi afecţiune faţă de ea, provocarea aducerii unor regizori importanţi, fie prin calitatea culturală, fie prin curaj ori palmares şi șmai ales recursul la marile texte şi autori dramatici, toate acestea subsumate unei coerenţe repertoriale şi stilistice, vor clădi în timp construcţii de spirit esenţiale.

                Ne apropiem de deschiderea celei de a opta ediţii a Festivalului Zile și Nopţi de Teatru la Brăila, cu o temă şi o agendă importantă şi cred în continuare că în viaţa unui teatru prezenţa şi valoarea unui festival reprezintă un “reazem” de imagine şi un “depozit” sentimental vital.

Dar pe primul plan este deschiderea primei stagiuni din mandatul meu brăilean şi cred că principalul câştig personal după o carieră de 22 de ani de management teatral şi cultural, este că îmi propun să mă reinventez încercând să scap de “zgura” unor depinderi  şi habitudini manageriale, de ademenire a unor modele şi mecanisme șde conducere şi de gândire deja exersate, în încercarea responsabilă de a îmi recăpăta luciditatea, o oarecare limpezime şi chiar “ingenuitate” în relaţia cu colegii actori  şi mai ales efortul de fidelizare prin colegii de scenă a unui public care să creadă în noi.

Nu pot și nu vreau să scot din această ecuaţie a pariului meu cu revenirea excelenţei teatrale la Brăila, pe principalii parteneri, Primăria şiConsiliul Local Brăila, cei care mă cauţionează, atâta timp cât și eu voi reuşi în demersul meu managerial şi “pentru că toate aceste trebuiau să poarte un nume” ca la orice început, mai ales al acestui prim articol de fond, într-un nou, modern, inteligent şi mult așteptat format de site, să ne ţinem reciproc pumnii, noi, slujitorii teatrului şi dumneavoastră spectatorii, cei cărora le dedicăm energia, talentul şi pasiunea muncii noastre.

Şi nu uitaţi, Teatrul înseamnă cel puţin pentru mine, Poveste, Comunicare şi mai ales Emoţie, multă emoţie. Aşadar de data asta nu mă feresc de expresii tocite pentru că uneori şi acestea au farmecul lor atunci când ţi le asumi, Gong, sus cortina şi să vină Comedianţii!

                Lucian Sabados – Managerul Teatrului

                La început de stagiune…

foto tmf-bogdan tache

Deschiderea Stagiunii Teatrale 2013 - 2014

Teatrul Maria Filotti Brăila vă invită sâmbătă, 14 septembrie, de la orele 18.00, în Sala Mare la deschiderea stagiunii teatrale 2013-2014 şi prezintă în mod simbolic spectacolul „Omul pernă" de Martin McDonaugh, regia Radu Afrim.

Spectacolul eveniment „Omul perna" a avut premiera în anul 2008, s-a bucurat de aprecierea unui numeros public și a primit importante premii și nominalizări:
Gala Premiilor UNITER, nominalizare la premiul pentru CEL MAI BUN SPECTACOL
Gala Premiilor UNITER, nominalizare la premiul pentru CEL MAI BUN REGIZOR
Festivalul de dramaturgie contemporană Braşov PREMIUL SPECIAL AL JURIULUI
Festivalul de dramaturgie contemporană Braşov, PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNĂ REGIE
Festivalul de dramaturgie contemporană Braşov, nominalizare pentru CEA MAI BUNĂ SCENOGRAFIE .

În această stagiune va prezentăm varianta refăcută, prin înlocuirea talentatei actriţe Mihaela Trofimov de catre tânăra actriţă Corina Borş, alături de care îi veţi putea vedea pe Eugen Jebeleanu, Emilian Oprea, Liviu Pintileasa şi Alin Florea.

Decorurile au fost realizate de Cosmin Florea, costumele de AnaMaria Pavel, coregrafia aparţine lui Eugen Jebeleanu, sound design - Radu Afrim, iar song-ul „Degeţele" este copoziţia cantautoarei Ada Milea.

Duminică, 15 septembrie, de la orele 18.00, în Sala Mare, se va juca premiera lunii, spectacolul „Camera Albastră" de David Hare în regia lui Chris Nedeea, variantă refăcută prin înlocuirea talentatei actriţe Mihaela Trofimov de către o tînără actriţă cu un consolidat renume în fenomenul teatrului independent în România, Andreea Vasile.
Regia este semnată de M. Chris Nedeea (Cristian Nedea), scenografia de Irina Moscu, coregrafia îi aparține lui Andrea Gavriliu şi light design - Lucian Moga.

În distribuţie: Narcisa Novac, Valentin Terente, Ramona Gângă, Adrian Ștefan, Elena Andron, Alin Florea, Corina Borș, Liviu Pintileasa, Mihaela Trofimov/Andreea Vasile , Emilian Oprea.

Debutul actualei stagiunii este parte integrată din programul managerului teatrului Lucian Sabados bazat pe creativitate şi performanţă, menit să refacă şi să consolideze legăturile de suflet ale artiştilor
brăileni cu publicul lor fidel.

Rezervari Bilete

 

 


Programul spectacolelor va fi afişat pe site-ul teatrului (www.tmf.ro), lunar. Modificările în program vor fi operate în timp util. Vă rugăm să consultaţi periodic programul teatrului.

Preţurile biletelor:  13 RON, 18 RON , 22 RON   sau 25 RON, în funcție de loc. 
13 RON  pentru grupuri organizate, de minim 20 de persoane (elevi și pensionari)In acest caz , de reducere de grup , locurile pot fi pozitionate oriunde in sala - chiar si la categoria I , de pret  .
  • În cazul excepţional al indisponibilizării unor actori, Teatrul Maria Filotti  îşi rezervă dreptul de a face modificări în programul săptămânal al reprezentaţiilor;
  • Accesul în sala de spectacol este permis numai până la ora de începere a reprezentaţiei; după această oră, accesul în sală se va putea face doar la pauză.
  • Ratarea vizionării unui spectacol din cauza neprezentării la ora indicată pe tichet nu dă dreptul la returnarea costului biletului sau la utilizarea sa la o reprezentaţie ulterioară.
  • Biletele cu reducere pot fi cumpărate numai de la Casa de Bilete și numai în baza carnetului de elev, student sau talon de pensie.
  • Biletele se pot schimba numai în cazul înlocuirii spectacolului de către Teatrul Maria Filotti .
  • Din respect pentru artişti şi pentru a evita eventualele situaţii neplăcute, vă rugăm să fiţi punctuali şi să nu folosiţi telefoanele mobile pe durata desfăşurării spectacolelor; de asemenea, este interzisă folosirea în sălile de spectacol a aparatelor de fotografiat, precum şi a celor de înregistrat, audio sau video.
  • Teatrul posedă rampa si lift , pentru accesul în sala de spectacole, a persoanelor în scaun cu rotile sau cu mobilitate limitată.

În cazul rezervărilor telefonice va trebui să furnizaţi numele dumneavoastră şi numărul de bilete dorit. Pentru a evita situaţiile neplăcute şi cozile de la casă, vă recomandăm să ridicaţi biletele rezervate în timp util. 

Nu se fac rezervări telefonice în ziua spectacolului.

PROGRAMUL AGENŢIEI TEATRALE

Luni:Închis

Marți: 11.00 - 16.00

Miercuri - Duminică: 10 - 18.00

Din respect pentru artişti şi pentru a evita situaţiile neplăcute, vă rugăm să fiţi punctuali şi să nu folosiţi telefoanele mobile pe durata desfăşurării spectacolelor; de asemenea, este interzisă folosirea în sălile de spectacol a aparatelor de fotografiat şi a celor de înregistrare audio-video. Orice înregistrare este permisă doar cu acordul conducerii teatrului.

Vă mulţumim şi vă aşteptăm cu drag !

SALA MARE - TEATRUL MARIA FILOTTI

schema sala mare noua

 

SCHEMA sala Studio 1

Mai multe articole...

Subcategorii

Pagina 41 din 42

JoomShaper